Reklamacje

LubieKawe.pl stale dąży do zachowania najwyższych standardów podczas procesu wypalania, pakowania i dostarczania kawy, jednak czasami nie wszystko idzie tak, jak byśmy chcieli. Niemniej jednak, staramy się działać szybko, aby umożliwić klientom szybką reklamację w przypadku jakichkolwiek problemów z naszymi produktami.

Oto kroki, które należy podjąć, aby rozpocząć proces reklamacji wadliwych produktów:

  1. Skontaktuj się z nami. Jeśli zauważyłeś problem z produktem, który chcesz zareklamować, skontaktuj się z nami. Możesz skorzystać z formularza kontaktowego lub przesłać wiadomość bezpośrednio na adres email: [email protected].
  2. Prześlij zdjęcia lub filmy. Wysłane zdjęcia lub filmy pozwolą nam lepiej zrozumieć problem i szybciej rozwiązać reklamację.
  3. W zależności od problemu, możemy poprosić Cię o odesłanie wadliwego produktu.
  4. Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego (i/lub wadliwego produktu), zaczniemy jego weryfikację. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby rozwiązać problem w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych od otrzymania reklamowanego produktu.
  5. Jeśli reklamacja zostanie uznana przez nas za uzasadnioną, dokonamy wymiany produktu na nowy lub zwrócimy Ci pieniądze.

Reklamacja dostawy

Przy odbiorze przesyłki, sprawdź stan opakowania zewnętrznego w obecności kuriera. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń, takich jak wgniecenia czy zalanie, należy spisać protokół szkody i wykonać zdjęcia opakowania i produktu. Dokumentacja ta jest niezbędna do zgłoszenia reklamacji poprzez wysłanie jej na adres [email protected].

Jeśli zauważysz uszkodzenia, kiedy kuriera już nie będzie, skontaktuj się niezwłoczne z przewoźnikiem i zgłoś problem mu problem z przesyłką. Dodatkowo, reklamacje kurierskie można zgłaszać poprzez strony internetowe wybranych przewoźników lub kontaktując się bezpośrednio z nimi telefonicznie: InPost - 574 054 264 lub 692 832 121