Reklamacje
LubieKawe.pl stale dąży do zachowania najwyższych standardów podczas procesu wypalania, pakowania i dostarczania kawy, jednak czasami nie wszystko idzie tak, jak byśmy chcieli. Niemniej jednak, staramy się działać szybko, aby umożliwić klientom szybką reklamację w przypadku jakichkolwiek problemów z naszymi produktami.
Oto kroki, które należy podjąć, aby rozpocząć proces reklamacji wadliwych produktów:
- Skontaktuj się z nami. Jeśli zauważyłeś problem z produktem, który chcesz zareklamować, skontaktuj się z nami. Możesz skorzystać z formularza kontaktowego lub przesłać wiadomość bezpośrednio na adres email: [email protected].
- Prześlij zdjęcia lub filmy. Wysłane zdjęcia lub filmy pozwolą nam lepiej zrozumieć problem i szybciej rozwiązać reklamację.
- W zależności od problemu, możemy poprosić Cię o odesłanie wadliwego produktu.
- Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego (i/lub wadliwego produktu), zaczniemy jego weryfikację. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby rozwiązać problem w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych od otrzymania reklamowanego produktu.
- Jeśli reklamacja zostanie uznana przez nas za uzasadnioną, dokonamy wymiany produktu na nowy lub zwrócimy Ci pieniądze.
Reklamacja dostawy
Przy odbiorze przesyłki, sprawdź stan opakowania zewnętrznego w obecności kuriera. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń, takich jak wgniecenia czy zalanie, należy spisać protokół szkody i wykonać zdjęcia opakowania i produktu. Dokumentacja ta jest niezbędna do zgłoszenia reklamacji poprzez wysłanie jej na adres [email protected].
Jeśli zauważysz uszkodzenia, kiedy kuriera już nie będzie, skontaktuj się niezwłoczne z przewoźnikiem i zgłoś problem mu problem z przesyłką. Dodatkowo, reklamacje kurierskie można zgłaszać poprzez strony internetowe wybranych przewoźników lub kontaktując się bezpośrednio z nimi telefonicznie: InPost - 574 054 264 lub 692 832 121